بـبار بـــــــــاران

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

بـبار بـــــــــاران

 

 

بــاران میـــــبارد

 

به دعــــــای کداممان، نمـــیدانم!

 

من همین قدر میدانم باران صـــدای پای اجــابت است

 

و خـــدا با همه جبروتش نـاز میخــــرد!

 

پس نیـــــــــــاز کن

 



نظرات شما عزیزان:

mohamadali
ساعت16:00---22 ارديبهشت 1391
باران میبارد به حرمت کداممان؟
نمیدانم...!
من همین قدر میدانم باران صدای پای اجابت است
و خدا با تمام عظمتش دارد ناز میخرد...


m.k
ساعت22:51---21 ارديبهشت 1391
موسیقی لطیف و زیبای باران
بر چهره ی غم انگیز هستی ام
مرا تا اوج خوشی با تو بودن پرواز می دهد...
دشت قلبم پر می شود از حضور عاشقانه ات...
ومن مست می شوم از هر چه بوی با تو بودن است...


تنهای خسته
ساعت1:23---21 ارديبهشت 1391
باران که می بارد، دلم برایت تنگتر می شود. راه می افتم... بدون چتر. من بغض می کنم، آسمان گریه.

زیبا بود.


hamraz
ساعت16:33---20 ارديبهشت 1391

شخصيت منو با برخوردم اشتباه نگير،

شخصيت من چيزيه که من هستم،

اما برخورد من بستگي داره به اينکه :

" تو " کي باشي ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |